×

Ödəniş Qaydaları

My Driver mobil tətbiqinin istifadəçisi xidmətlərin ödənişini iki üsul ilə keçirmək hüququna malikdir:

- Nağd olaraq

- Bank kartı ilə

Bank kartı ilə ödəniş

Ödəniş kartlar internet ödənişləri üçün yararlı olduğu halda,ödənişlər Visa və Master Card kartların üzərindən vəsaitlərin köçürülməsi ilə həyata keçirilir,. İstifadəçi bankla əlaqə saxlayaraq İnternet ödəmələrinin edilməsinin mümkünlüyünü öyrənə bilər.

Giriş üçün, rəqəmlərin və hərflərin ardıcıllığını pozmayaraq, İstifadəçinin kartında göstərildiyi kimi dəqiq daxil etmək lazımdır

1. Kartın sahibi, bir qayda olaraq, bank kartının üzündə ingilis dilində böyük hərflərlə göstərilir. Məsələn, IVANOV IVAN;

2. Kart nömrəsi, bir qayda olaraq, bank kartının üzündə göstərilir və 16 rəqəmdən ibarətdir. Məsələn: 0123 4567 8901 2345;

3. Kartın etibarlılıq müddəti, bir qayda olaraq, bank kartının üzündə - kartın etibarlı olduğu ay və il ilə bərabər göstərilir. Kartın etibarlılıq müddəti rəqəmlərlə daxil edilir. Məsələn, 12 (ay sahəsinə daxil edilmiş) və 17 (ilin sahəsinə daxil edilmiş), yəni kartın 2017-ci ilin dekabr ayına qədər etibarlı olması deməkdir);

4. CVV2 və ya CVC2 kart kodu (bir qayda olaraq, bank kartının arxasında göstərilir və 3 rəqəmdən ibarətdir, məsələn, 123).

Məlumatın ötürmə prosesi

Bank kartı ilə ödəniş etmək üçün onu profilinizə əlavə etməlisiniz.

Bank kartınızın təfərrüatlarını göstərərək, məlumatlar Bankınızın ödəmə şlüzəsinə yönləndiriləcək. Ödəniş şlüzəsi ilə əlaqə və plastik kartınızın parametrlərinin ötürülməsi 128 bitlik SSL şifrələmə protokolundan istifadə edərək təhlükəsiz rejimdə həyata keçirilir.

Plastik kartınızın Bankı VISA və ya MasterCard SecureCode tərəfindən təsdiqlənmiş təhlükəsiz onlayn ödənişlər texnologiyasını dəstəkləyirsə, uğurlu ödəmə üçün tələb olunan xüsusi bir parol göstərməlisiniz.

İnternet ödənişləri və şifrə haqda məlumatları Emtent Bankdan öyrənə bilərsiniz.

Məxfilik

УOnlayn ödəmə xidməti, ödəmənin məxfiliyi və təhlükəsizliyi prinsiplərinə əsaslanan, beynəlxalq ödəmə sistemləri Qaydalarına uyğun olaraq həyata keçirilir. Bunun üçün qapalı rabitə kanalları üzərindən ən müasir yoxlama, şifrələmə və məlumat ötürmə metodlarından istifadə olunur.

Ödənişdən imtina halları

1. Bank kartı İnternet vasitəsilə ödənişlərin aparılması üçün nəzərdə tutulmayıb, bunu İstifadəçi Bankına müraciət edərək öyrənə bilər.

2. Bank kartında ödəmək üçün kifayət qədər vəsait yoxdur. İstifadəçi bank kartını verən bankla əlaqə saxlayaraq bank kartındakı vəsaitlərin mövcudluğu barədə daha geniş məlumat əldə edə bilər.

3. Bank kartı məlumatları səhv daxil edilmişdir.

4. Bank kartının vaxtı bitib. Kartın etibarlılıq müddəti, bir qayda olaraq, kartın üzündə göstərilir (bu kartın etibarlı olduğu ay və ildir). İstifadəçi bankın kartını verən bankla əlaqə saxlayaraq kartın etibarlılıq müddəti haqqında daha geniş məlumat əldə edə bilər.

5. Gündəlik və ya aylıq əməliyyatların müəyyən edilmiş limiti bitdi. Bütün əməliyyatlar üçün gündəlik və ya aylıq limitin miqdarı tərəfdaş bank tərəfindən müəyyən edilir.

6. Hər hansı bir səbəbdən nağdsız bir ödəniş etmək mümkün olmadıqda (bu funksiyanın müvəqqəti texniki mövcud olmaması daxil olmaqla), istifadəçi nağd şəkildə ödəməyi öhdəsinə götürür.

Sifarişin ləğvi və geri ödəmə

Göstərilən və pullu xidmət üçün geri ödəmələr verilmir. Bank kartı ilə ödəmə və SPEP istifadəsi ilə əlaqəli digər məsələlər üçün daşıyıcının xidmətinə müraciət edin - info@mydriver.az.